niedziela, 12 stycznia 2014

Piosenki na siłownie.

  Żaden ze mnie biegacz roku, Miss bicepsa, czy laska robiąca zdjęcia w lustrze na siłowni, ale coś nie coś kumam temat i mogę, co jakiś czas Was czymś zaskoczyć!






  Ponieważ ćwiczę (jak mnie to cieszy!) na siłowni to mogę się dzielić moimi doświadczeniami z tym związanymi. Dzisiaj postanowiłam, że napiszę Wam moją listę piosenek, których słucham zwłaszcza przy bieganiu. Nie są to piosenki o motywującym tekście, czy same linie melodyczne. Nie są również wszystkie w tym samym rytmie. Ale mam nadzieję, że Wam chociaż troszkę pomogę w urozmaiceniu ćwiczeń :)

  Na siłowni gdzie ja uczęszczam, zawsze z uśmiechem i pełnym plecakiem energii jest tak, że w zależności, jakie Panie mają dyżur w recepcji to taka muzyka jest puszczana. Dlatego, czasem mi odpowiada, a czasem (częściej) nie. Dlatego wpadłam na niesamowicie nowatorski pomysł i zaczęłam słuchać składanek utworzonych moim małymi rączkami.

A o to i ona (listę będę uzupełniać na bieżąco):

** Kolejność przypadkowa


1. Fergie - Fergalicious
2. Avril Lavigne - Girlfriend
3. Imagine Dragon - Top of the world
4. Justin Timberlake - Damn Girl
5. Justin Timberlake - What goes around comes around
6. Maroon 5, Christina Aguilera - Moves like Jagger
7. Nelly Furtado - Maneater
8. Nelly Furtado feat. Timbaland - Promiscuous
9. Paramore - Still into you
10. Rihanna - Only girl
11. Sara Baeilles - Brave
12. Justin Timberlake - SexyBack
13. The Boogie Pimps - Somebody to love
14. Christina Aguilera - Ain't no other man
15. Armand Van Helden - My My My
16. Beyonce - End of time
17. Beyonce- Crazy in love
18. Black Eyed Peas - My humps
19. Beyonce- Get me bodied
20. Fall Out Boy - Dance
21. Beyonce- Single Ladies
22. Ciara - Like a boy
23. Beyonce, Shakira - Beautiful liar
24. Coldplay - Yellow
25. Beyonce- Irreplaceable
26. Eric Prydz - Call on me
27. Fall Out Boy - This ain't a scene
28. DJ Antoine - Welcome to St. Tropez
29. Olly Murs - Troublemaker
30. One Direction - One way



Link do naszej listy na YouTube: Piosenki do ćwiczeń 

A czego Wy słuchacie podczas ćwiczeń?

Pozdrawiam, Justyna:)

3 komentarze:

  1. Radio Radio i jeszcze raz Radio! Jestem osobą , której bardzo szybko wszystko się nudzi więc postawiłam na różnorodność i teraz w zależnośći od humoru slucham odpowiedniej stacji, piosenki się nie powtarzają wiec nie ma mowy o znudzeniu :) aczkolwiek lista fascynująca!!

    OdpowiedzUsuń
  2. od samego słuchania 5kg mniej:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwicząc w domu na laptopie ostatnio leci mi Jillian Michaels a obok leci mi serial lub program w tv :) wtedy ćwiczę i nawet nie wiem kiedy mi ten czas leci : )

    OdpowiedzUsuń